Joe v mém druhém háčkovaném modelu

Ráda bych se pochlubila se svým druhým háčkovaným modýlkem. Protože mé první háčkované šatičky dopadly nad má očekávání, rozhodla jsem se koupit si další háčkovací bavlnky a zkusit něco více barevného...



Ve čtvrtek jsme jeli s dětmi na návštěvu ke kamarádce, která má stejně staré děti. Protože kamarádka bydlí též v domě se zahradou, vzala jsem s sebou i panenku.



Kamarádka má pěkně upravovanou zahrádku, takže focení u ní byla jedna báseň. Než udělala kamarádka kafe, já měla fotky hotové.


Sice jí ještě nekvete tolik kytiček, ale změna prostředí panence určitě prospěla a mně též.


A abych se dostala vůbec k šatičkám. Miluji tyto veselé růžové barvy, ale to vy, kdo sem ke mně chodíte častěji, už určitě víte.


Začala jsem háčkovat od živůtku směrem dolů a vlastně ani nevěděla, jak by šatičky měly vypadat.


Měla jsem hrubou představu o rozdělení barev, ale musím se přiznat, že střih (silueta) šatiček měl být trošku jiný.


Tím, že se s háčkováním teprve seznamuji, ještě nevím, kolik je nutné přidávat, aby to udělalo tvar, který bych si představovala.


Ale myslím, že nakonec i tyto šatičky dopadly nad moje očekávání.


Sice šatičky ještě čekají na dodělání nějakého zapínání, které bude zřejmě v podobě patentků, ale kdo ví, zda se ho někdy dočkáme. Pro tentokrát jsem je zatím stáhla špendlíkem.


Docela mě též překvapilo, že tyto růžovo - fialové šatičky sluší i rezavé panence.


Tak co Jaru, jak se Ti líbí fotky z Tvé zahrádky?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém