Jméno pro "Lukase"

Snad už od února mám doma panáčka od IT - Lukase. Nejsem stále schopná ho sem vložit a představit ho, protože mám problém s jeho jménem. Teď jsem mu udělal další fotečky venku s jeho zřejmě životní láskou, tak mě to konečně donutilo vložit tento článek s prosbou o pomoc při výběru jména. Ve většině případů mám takový hrubý výběr jména už při objednání panenky, ale v tomto případě mám prostě mlhu. I když je jedno jméno, které se mi vždy mihne hlavou, ale nejsem si jím stoprocentně jistá.




Od výrobce dostal panáček jméno Lukas, ale mám takový pocit, že já bych ho měla mít pojmenovaného jinak. Mé favorizované jméno je Tristan. Byla bych ráda, kdyby jste mi řekly váš názor na něj a případně klikli v anketce na nějaké jiné jméno nebo kdyby jste měly nějaký jiný nápad, budu za něj ráda.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém