Gabriel - Style Strategy Lukas Maverick

Fashion Royalty - Style Strategy Lukas Maverick - 2009
The Nu Face Collection
Integrity Toys Inc.
LE 1000 ks




Seznamte se, prosím s Gabrielem. Jak se vám líbí jméno, které jsem nakonec vybrala? Je to překvapení? Po článku s anketou jsem byla stále v navážkách, jaké jméno panáčkovi dát. Tristan k němu prostě nesedí, převážně z důvodu, že většina z nás, včetně mě, si ho představuje s dlouhými vlasy. Jméno, které vyhrálo anketu je Alex, líbí se mi, ale je až moc obyčejné. Vzala jsem si tedy panáčka k sobě a postupně na něj volala jména, která jsem vybrala. No a při jméně Garbiel jakoby panáček ožil a snad se i na mě usmál. Je trochu mystické a neobyčejné, stejně jako tento panáček.



Tohoto panáčka jsem měla vždy v plánu si pořídit, tedy hned po Jonathanovi. Snížení limitu DPH mě postrčilo k jeho koupi. Gabe ke mně připlul a to doslova, až z Kanady. Kvůli nižšímu poštovnému jsem si ho nechala poslat pozemní dopravou a tak trochu trnula, zda vůbec někdy dorazí. Ale protože jsem měla číslo zásilky, věděla jsem, že v případě ztráty, by ho bylo možné dohledat. Nakonec dorazil o mnoho dříve, než jsem ho vůbec čekala.


O šuplíčku jsem už věděla, tentokrát jsem pro botky šla najisto.

Panáčka už znáte od Edity a Lenky, která měla tu odvahu ho převlasit. To v mém případě rozhodně nehrozí, líbí se mi jeho bílý ježek.

Gabe má úžasné modré oči, které mě naprosto dostaly.


Panáčci a panenky od Integrity Toys se vyplatí kupovat oblečené, protože to jejich oblečení je prostě luxus.





Pohled na bundu zezadu.


Gabe a jeho certifikát pravosti.


Bunda je opět celá vypodšívkovaná a košile je též perfektně propracovaná.


I Gabe se chtěl pochlubit svým dokonalým tělem.





Košile je celá začištěná, jak se můžete přesvědčit.





V době, kdy Gabe přišel, jsem zrovna převlasovala Safiru. Trochu si pohrál s její hlavičkou.


Tyto rifle jsem vždy záviděla Editiným chlapcům. Jen v tomto případě mi bylo divné, že je v nich Gabe tak nastřelený a že divně šustí.


Detail na úžasné propracování riflí.


Po sundání kalhot mi už bylo jasné, co to tam šustilo.


Gabe měl dokonce i zafixovaná kolena.





Taktéž i rifle byly vypodšívkované, ale tuto podšívku jsem okamžitě odstranila.





Fotka z internetu.

Příště vám Gabe představí svoji dívku...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém