Cami - Taylor se probrala ze zimního spánku

Poslední dobou je opět sice mírně větrné, ale krásné slunečné počasí. Je jasné, že mi to nedalo a vylákalo mě to ven, udělat zase nějakou fotečku. Chvíli jsem přemýšlela, kterou panenku bych měla tentokrát vytáhnout a pak mě to napadlo. Už strašně dlouho jsem nefotila žádnou z holek Tonnerek a přitom Taylor má na sobě ve vitrínce jarní šatičky, které jí oproti Jane moc sluší.

Cami - Taylor




Ve skalce se nám objevil další krokus, tak jsem si ho musela vyfotit. Taylor měla povinnost u něj zapózovat.
Cami - Taylor



Cami - Taylor



Cami - Taylor


Včera foukal vítr a tak si pohrával s Taylořinými vlásky.
Cami - Taylor


Někdy mi přijde jak Alenka v říši divů, ještě jí dát modré šatičky a je z ní Alenka jak vymalovaná.
Cami - Taylor



Cami - Taylor



Cami - Taylor



Cami - Taylor


Už se nemůžu dočkat, až bude všechno kvést. Vím, že to zmiňuji při každé reportáži, ale teď jsou fotky ještě takové smutné.
Cami - Taylor



Cami - Taylor


Tady je vidět, jak silný vítr foukal, když rozfoukal i Taylor vlásky - má je totiž strašně těžké.
Cami - Taylor


A tady jí dokonce nadzvedával sukýnku.
Cami - Taylor



Cami - Taylor



Cami - Taylor



Cami - Taylor


Když už jsem po půl roce vytáhla Taylor ven, tak jsem jí samozřejmě nadělala hromadu fotek.
Cami - Taylor


Stále jí padaly vlásky do obličeje, je to takové živé, tak jsem vložila i tuto nedokonalou fotku.
Cami - Taylor



Cami - Taylor



Cami - Taylor



Cami - Taylor


Nevím proč, ale nejvíce se mi líbí, když má vlásky přesně takto, jakoby s ofinkou do strany. Vypadá tak romanticky.
Cami - Taylor



Cami - Taylor



Cami - Taylor



Cami - Taylor



Cami - Taylor

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém