Jak Popy přišla o své vlny

Konečně se dostávám k tomu, abych vám ukázala, jak přišla Popy o své vlny a jak se z ní stala dáma. Toto je poslední fotka Popy v jejím původním účesu.
Popy


Pro představu jsem vyfotila vlásky i ze zadu.
Popy

A jde se na rozplétání ...
Popy

Nejdříve jsem se snažila vlásky opatrně rozdělit, ale bála jsem se, abych je nějak nepolámala, protože byly opravdu hodně natužené a zdály se velmi křehké.
Popy

Úplně poslední fotka vlásků za sucha, ještě se zbytky původního účesu. Pak jsem raději vzala Popy do koupelny a vlasy jí začala namáčet. Účes pod teplou vodou krásně povolil.
Popy

Pomalu se začíná rodit nová Popy. Vlásky má tady mokré, ještě před učesáním a následným fénováním.
Popy

Je tu sice trochu rozcuchaná, ale říkala jsem si, že by jste určitě rádi viděli, jak se z ošklivého kuřátka stane krásná labuť.
Popy


Popy


Popy


Popy

No a tady se už schyluje k velké přeměně. Vlásky jsou vyfoukané, teď je jen nějak rozumně upravit. Mají nádhernou barvu. Zrovna střídavě svítilo sluníčko, které dodávalo vláskům lesk a vrhalo zajímavé odstíny.
Popy


Popy

Prosím, seznamte se s madam Popy. Z počátku je ještě trochu v rozpacích z jejích nově získaných vlásků, ale brzy si zvykne.
Popy


Popy


Popy

Tady jsem zkusila jednu stranu vlasů trochu natáhnout.
Popy

Tím, že nemá Popy žádnou cestičku ve vlasech, je trochu těžší jí vymyslet, jakým způsobem vlásky směrovat. Nakonec jsem přišla na to, že bude nejlepší, když si půjčí od Jonathana brýle a bude je používat jako čelenku.
Popy

Nyní bude následovat hrozná spousta velmi podobných fotek, ale určitě mě všechny chápete, že nebylo možné přestat fotit její přerod. Hlavně, když i sluníčko konečně spolupracovalo.
Popy


Popy


Popy


Popy


Popy


Popy


Popy


Popy


Popy


Popy


Popy

Tak a to je naše nová Popy.
Popy

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém