Vánoční šatičky

Před vánocemi jsem měla plno šití a jedním artiklem, byly i vánoční šatičky pro Adrianku. Někde jsem slíbila, že když se alespoň trochu povedou, tak vám je ukáži. Myslím, že šatičky dopadly docela dobře, tak vám je představuji, jak jsem slíbila.
Předlohou a inspirací mi byly šatičky z Nextu, bohužel jsem si je neokopírovala a na stránkách se už nevyskytují, tak nemohu vložit originál pro posouzení.

Vánoční šatičky

Samotné šatičky se skládají z bílého saténového vršku, který je vzadu na skrytý zip a z velmi mnoho sukýnek. Vrchní část sukýnky je z bílého šifonku s malilinkatými zlatými tečkami. Tato část byla střižena jako pruh látky a nařasena. Pod ním jsou čtyři vrstvy spodniček z bílého tylu, střižené kruhově. No a úplně vespod jsou dvě vrstvy růžového šifonku. To mi nevyšlo jako kruhové, tak to je asi půl kruhové nebo něco mezi. Dodávají šatičkám růžový nádech. Přes spoj mezi vrchním a dílem a sukýnkami je pruh nažloutlého saténu. Mašle je zvlášť a je vlastně přivázána k pruhu růžovým oentlovaným šifonkem.  Je to tak lepší, protože se nemusí prát.

Zbylo mi trochu toho růžového šifonku, tak jsem z něj ušila blolerko aby nebyla Adrianka úplně odkrytá - přeci jen je zima.  




Vánoční šatičky


Vánoční šatičky

Protože měla Adri strašnou rýmu, tak dostala pod šatičky ještě tílko. Trochu pod vrškem vylézá.
Vánoční šatičky


Vánoční šatičky

Jediná fotka, na které je alespoň malinko vidět, jak vypadají šatičky zezadu.
Vánoční šatičky

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém