Strojení stromečku - část druhá


 A je tady pokračování strojení stromečku u Kristýnky a Rosalie. Myslela jsem, že zvládnu toto pokračování ještě před vánocemi, ale bohužel jsem to nezvládla. Snad nebude nikomu vadit, že vkládám pokračování až po.

 Předchozí díl je zde.


Strojení stromečku
"Já jsem naposledy viděla Kristy číst sms. Vypadala dost vyděšeně. Pak ještě někam volala. No a pak myslím, že odešla ven."

Strojení stromečku
"Hele brácho, měl by sis ji více hlídat. Jestli ti neběžela za nějakým šamstrem. Dost ji vytáčí to s Larou. Nebo, že by ti na něco opravdu přišla?"

"No, to je teda legrace." ha ha "Ty máš co říkat! Docela by mě zajímalo, jak jsi vysvětlil Sussie, že to byl omyl a že je konec? Je do tebe blázen, co si budeme říkat."

Strojení stromečku
"No máš pravdu. Ale sám posuď, byla to od ní pěkná levárna, snažit se mě utáhnout na dítě. Tvrdila, že bere prášky a přitom žádné nebrala. Byl jsem dost v šoku, když přišla s pozitivním těhotenským testem. Myslím, že už tušila, že ji chci opustit, tak to na mě takhle ušila. Jenže já jsem v tu dobu právě potkal Rose. Byla tak jiná, tak hezká, tak veselá."

"Jo a tak sexy!" hahaha

"Tak pozor kámo, to je moje holka. Jako by ti nestačila ta aféra s Larou!"Ještě, že ti na to Sky nepřišel. Myslím, že by to s tebou dopadlo hodně špatně."

Strojení stromečku
"Tak myslím, že slyším někoho dole, že by se Kristýnka konečně vrátila?"

Strojení stromečku
"Stromek vypadá už opravdu dobře. Ta fialová mu vážně sluší." hihihi

Strojení stromečku
 "No konečně, Kristy. Vzpomněla sis, že ti tu strojíme stromek a přišla ses na nás podívat?"

Strojení stromečku
 "Ale! Volali mi ze stáje, že Tawny má něco s kopytem a zda bych se na to mohla co nejdříve přijít podívat. Docela mě to vylekalo, tak jsem hned běžela. Omlouvám se."

Strojení stromečku
 "No a co? Bylo to něco vážného?"

"Nene, naštěstí to nic nebylo. Trochu jsem se ještě zdržela prohlídkou ostatních koní."

Strojení stromečku
 "Vypadá to, že máme strom ozdobený. Je úžasný, že jo, Billy?"

"Jojo, jste holky šikovný, asi stejně jako my." hahaha 

Strojení stromečku
"Copak jste tady chlapci probírali? Doufám, že jste nám nekoukali na zadek a neporovnávali, která ho máme větší?" hihihi

"Teda Rose, ty máš ale nápady, ale díky za tip." hahaha "Vymyslela jsi nám zábavu na příště." 


"Jé, já mám skvělý nápad. Vyfotíme se všichni u stromku."
Strojení stromečku


Strojení stromečku


Strojení stromečku


Strojení stromečku

 "Udělám vám fotečky v páru, chcete?"

"Tak jo, myslím, že žádnou takovou ještě nemáme, teda u vánočního stromku určitě ne."
Strojení stromečku
"Kristýnko, víš, že ti to dnes moc sluší?"

"Chceš mi lichotit, abych Ti odpustila tu tvoji nevěru?" 



"A ještě fotečka vás dvou. Ale Rose, jsi nějaká rozčepířená." 
Strojení stromečku
 "To bude asi tím, jak jsem zuřivě strojila ten stromek." hihihi

Strojení stromečku
 "Na chvilku si oddychnu a dám si taky nějaký drink. Musím ale říct, že vám to u toho stromku moc sluší. Takový pěkný párečky. Také bych chtěla někoho k sobě."


Strojení stromečku



Strojení stromečku
"Taky si myslím, že ti to u stromku moc sluší. No, vlastně nejen u toho stromku." 


Strojení stromečku
 "I ty jeden lichotníku! Ale ani ty nejsi úplně k zahození."

Strojení stromečku
"Hmmm ........ Škoda, že je tady tolik lidí. Hned bych ti ukázal, jak jsem do tebe blázen."


Strojení stromečku
 "No .... raději se na mě moc nelep, nebo tady ten stromeček převrhneme a ukážeme oba více než by jsme chtěli. " hihihi

Strojení stromečku
 "Kristýnko, vždyť už jsem ti několikrát řekl, že jsem ti nevěrný nikdy nebyl. Vždyť já tě miluju."

Strojení stromečku
 "Dej mi radši pusu, ať ti ukážu, že jsi moje jediná."

Strojení stromečku
 "Ty mě chceš ukecat a svést. Já ti pro tentokrát budu věřit, ale slib mi, že s Larou už nikam sám nepůjdeš."

Strojení stromečku
 "Dobře, dobře. Slibuji, že sám s Larou už nikdy nikam nepůjdu."

Strojení stromečku
"Kristy! Udělej mi fotku u stromku, nechám si ji na památku. Bude mi připomínat pěkný čas tady v Čechách."


Strojení stromečku
"Stromek je ozdobený, tak co zajít někam ven na jídlo?"

"Teda Naomi, ty máš ale dobré nápady." hihihi "No jasně, zajdeme do Maškovky a dáme si pizzu."

Strojení stromečku

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém