Botičky

Ježíšek nám přinesl botičky pro panenky. No dobře, tak úplně Ježíšek to nebyl. Před vánocemi jsem "vyhrála" aukce 20ti a 30ti párů botiček na ebay. Jedná se o botičky z Honk Kongu. Ani jsem nepočítala s tím, že by stihly přijít ještě do vánoc, ale zřejmě směrem na východ nebyly žádné sněhové kalamity, takže přišly. Tušila jsem, že botičky nebudou stejné kvality, jako jsou botky od Mattela, ale i přesto jsem se těšila.

Na toto jsem se těšila:




Bohužel realita byla trochu jiná....


Když jsem poprvé prohlídla botičky, které mi přišly, byla jsem trochu zklamaná. Zdálo se mi, že mnoho botiček je ve stejné a to fialové barvě a mnoho z nich není snad ani pro panenky Barbie. Ale pak jsem si botičky nakompletovala, pozkoušela a zjistila jsem, že to až tak hrozné není. Dají se obout všechny a místo 50ti párů jich je 60 + nějaké po jedné (asi náhradní).

Řekla jsem si, že připravím podrobnější článek o těchto botičkách, aby jste vy, kdo o ně máte též zájem, věděly, jaké botky nakonec přijdou. Oba balíčky jsem sesypala dohromady, takže už nevím, které byly v jakém balíčku.

Toto jsou všechny kozačky, které přišly. O ty jsem hodně stála, bohužel jsem stála o ty, co inzeroval prodejce na své fotografii. Jak je patrné, tak kozačky, které přišly jsou velmi odlišné, škoda. Neříkám, že jsou špatné, jen je škoda, že nepřišly ty z fotky.











Nyní budou následovat střevíčky různých tvarů a barev. Též nejsou úplně špatné, ale měla jsem trochu jinou představu.


Tento typ střevíčků má poměrně krátké chodidlo a panenkám vykukují prsty z botiček.


Tyto botičky jsou zajímavé tvarem, bohužel přišly buď po jednom páru nebo v ne úplně očekávané barvě.


Toto je klasika od panenek Steffie.


O těchto botičkách jsem si myslela, že jsou tak úzké, že nepůjdou ani nazout, ale kupodivu jsem se mýlila. Sedí perfektně a na nožičce panenky vypadají též pěkně.


Tyto střevíčky jsou fajn, jen se trochu vyzouvají.


Tyto střevíčky jsou z měkké gumy, tak se dobře nazouvají a myslím, že i dobře sedí. Jak je vidět, těch jsem dostali opravdu hodně.

Abych to závěrem shrnula. Za tu cenu to stálo, máme nyní s Adriankou velké množství různých botiček, které určitě užijeme. Myslím ale, že tento set nám už stačil a nyní se zaměříme na trochu kvalitnější kousky.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém