Paris a její proměna

Když jsem tehdy, ještě za slunečného počasí, fotila Naomi, Virginii a Natali, vzala jsem na focení i Paris. Říkala jsem si, že jí to v oblečku od Sassy sluší, a že se tady už dlouho neukázala, tak třeba budete rády, když ji opět uvidíte. To jsem ale ještě netušila, že mě v průběhu focení napadne, dát jí konečně dolů tu její vlnu. A také, že svůj nápad skutečně zrealizuji.
Jasper - Paris


Tričko a sukýnka je, jak už jsem se zmínila v úvodu, od Sassy a kabátek jsme si půjčily od Loly.
Jasper - Paris


Jasper - Paris


Jasper - Paris


Jasper - Paris


Jasper - Paris

Stále mě dostává její roztomilý obličejík, tak se nedivte, kdyby jste narazily na fotky, které jsou téměř stejné. Ale však vy víte o čem mluvím, že?
Jasper - Paris


Jasper - Paris


Jasper - Paris


Jasper - Paris


Jasper - Paris


Jasper - Paris


Jasper - Paris

Toto je poslední fotka s vlnou!
Jasper - Paris


Tak a tady je vlna už dole. Teda jen tak jednoduše to dolů nešlo. Mám pocit, že byla stočená a tepelně zafixovaná, protože má tendenci se stále vracet. Aby vlásky alespoň trochu držely, tak jsem je skřípla skřipečkem, bohužel jsem našla jen tento červený.
Jasper - Paris

Vím, že mnoho z vás již viděla proměnu Paris na flickru, ale tady je více foteček.
Jasper - Paris

Paris má krásně dlouhé vlasy, bohužel jsou poměrně řídké. Možná, že se jednou donutím k dovlasení, ale zatím to rozhodně není aktuální. Mám pocit, že na těchto fotkách jsou vlásky dokonce trochu mokré. Je to ještě od toho, jak jsem se pokoušela umýt tu vlnu.
Jasper - Paris


Jasper - Paris


Jasper - Paris


Jasper - Paris


Jasper - Paris


Tady jsem zkoušela použít klobouk na slehnutí vlny. Bohužel vlna měla větší sílu než klobouk a stále ho nadzvedávala.
Jasper - Paris

Ve vitrínce ho měla Paris uvázaný mašličkou pod bradou, aby držel na hlavě a vlásky opravdu tlačil dolů. No, nedávno jsem koukala, jaký to udělalo efekt a nebylo to nic moc. Takže zatím má Paris klobouk stále na hlavě a co se bude dít dál s její vlnou, to je ve hvězdách.
Jasper - Paris


Jasper - Paris


Jasper - Paris

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém