Oblečení pro Skye

Harley Davidson Ken, neboli náš Sky přicestoval nahý. Proto při první cestě do Liberce jsme si naplánovaly koupi nějakého oblečku. A takhle to dopadlo:
Chtěla bych se omluvit za zhoršenou kvalitu fotek, fotila jsem sice u okna, ale světla bylo stejně málo. Budu si muset také pořídit stativ.
Sky

Sky


"Á, konečně oblečení. Ale proboha, co mi to koupili?"
Sky

"Proč mi na podzim kupovali letní obleček? To je snad nějaký tenisový komplet, ještě raketa tady chybí.  Pane bože! No dobrá, lepší něco, než být stále nahý."
Sky

"Ty kraťasy zas tak špatně nevypadají, ale bude mi v nich asi trochu zima."
Sky

"Teď si připadám vážně jak nějaké ucho. Co myslíte?"
Sky

"Tak co, jak se vám líbím, kočky? Ještě, že jsem chodil do fitka a zamakal na těch břicháčích."
Sky

"Zkusím si to triko, až tak zle také nevypadá. Budu ho nosit na tenis a třeba tam sbalim nějakou kost. ? "
Sky

"Ale ty pantofle, to je vážně úlet! Teď si je nechám na focení, ale pak mě v nich už nikdy neuvidíte."
Sky

"Cože? Že mám schovat to tetování? Jo sorry, zapomněl jsem, že fotíme bílý sport."
Sky

"Musím se přiznat, že s trikem jsem spokojenej. Docela mi sluší, ne?"
Sky

"Tak si mě pěkně prohlédněte, protože v tomhle tenisovým ohozu mě už dlouho neuvidíte."
Sky

"Ještě bych zapomněl na kšilt."  (Proboha, já se snad propadnu hanbou.) 
Sky

"Tak mrkneme na ten druhý model."
Sky

"Vida, docela dobrý kalhoty."
Sky

"S tímto modelem jsem celkem spokojenej."
Sky

"Jen škoda, že ty boty byly malé."
Sky

"Zkusím, jak se dá v kalhotech pohybovat. Ale jo, docela to jde."
Sky

"Možná, že bych mohl udělat pár póz v novém oblečení. Třeba se na to chytnou nějaké holky."
Sky


Sky


Sky


Sky


Sky


Sky

"Nakonec jsem zkusil i tu trochu podezřelou košili."
Sky

"Slunko už pomalu zachází, snad stihnem udělat ještě pár fotek."
Sky

"Cože? Mám si rozepnout košili? No, dobrá."
Sky

"Hele, už mě to nebaví. Takže končím! Mějte se všichni fajn. Jo, doufám, že mi seženete nějaké boty!"
Sky

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém