Kristýnčin výlet do lomu

Ve středu jsem děti nedávala do školky. Vilda byl zase celý usmrkaný a Adri to samé. Školáci už měli  také prázdniny, tak mé školkové děti si je udělaly též. Ten den bylo nádherně. Ráno bylo sice velice chladné, ale po obědě bylo takové teplo od sluníčka, že jsme neváhali ani chvilku a vydali jsme se na "výlet"...

Kristýnka

Nejvíce mě nadchla představa, že by jsme mohli vzít s sebou nějakou panenku a udělat jí podzimní lesní fotečky.
Kristýnka
 Po přednesení nápadu, se Adrianka okamžitě chopila iniciativy a já jsem jen tiše trpěla.
Kristýnka
Okamžitě vzala svoji nejoblíbenější panenku Kristýnku a oblékla ji do sportovního oblečení.
Kristýnka
Já jsem měla trochu jinou představu o výběru, ale nakonec se ukázalo, že to nebyla až tak špatně zvolená panenka. Rozhodně ji bezvadně sladila, včetně čelenky a bot.
Kristýnka
Adrianka nám chtěla ukázat zkratku do "lomu", který se nachází blízko rozhledny Hlavatice. Bohužel v polovině zkratky jsme narazili na poměrně velkého psa, který nebyl přivázaný. Raději jsme neriskovali případnou potyčku s naším malým pejskem, možná i pokousání nás samotných, tak jsme to vzali oklikou.
Kristýnka
Nakonec se ukázalo, že to bylo vlastně štěstí, nejít zkratkou... ale to až za chvíli.
Pod Hlavaticí jsou rozestavěny dřevěné sochy. Samozřejmě, že nevím co znázorňují a proč tam vlastně jsou. Tím, že jsem místňák, tak si už nečtu přiložené komentáře. Tímto se omlouvám, že nejsem schopna podat vysvětlení. Osobně si myslím, že je to takové lákadlo pro turisty.
Kristýnka
Kdo to ale bedlivě četl, byla Kristýnka. Přímo v tom ležela.
Kristýnka
Kristýnka sedí na bráně do Českého ráje.
Kristýnka
V dálce jsou vidět výše zmíněné dřevěné sochy. Je to tam moc hezké, kromě soch tam je plno laviček a jiných zajímavostí.
Kristýnka
Tak abych pokračovala v naší výpravě. Takže jsme šli směrem na Hlavatici a hned jakoby nad cestou Adi křičí, že tam je borůvčí a že jdeme na borůvky.
Kristýnka
Já na ní volám, že v tuhle dobu už žádné borůvky nerostou, ale jdu za ní, protože se místo jevilo jako ideální na focení.
Kristýnka
Jen co jsem vylezla na mez, tak jsem vážně v borůvčí uviděla plno borůvek. Neuvěřitelné! Připadala jsem si jak Maruška, která šla v zimě do lesa na jahody.
Kristýnka
 Adri s Vildou zasedli a sbírali a já jsem měla moře času na mé focení. Musela jsem vám vyfotit, že tam ty borůvky opravdu byly.
Kristýnka
Borůvčí se už krásně zbarvilo do podzimních barev.
Kristýnka
Abych se přiznala, tak letos pohlížím na podzim docela jinak. Může za to také hodně Vlaďka, která mě svou láskou k podzimu úplně nakazila.
Kristýnka
Podzimní slunce je už hodně nízko a je takové měkkčí, pro focení to je zase něco jiného.
Kristýnka
Kristýnka si také utrhla borůvku. Podle jejího pohledu z ní měla velkou radost.
Kristýnka
Byli jsme vlastně na vršku, odkud byl krásný pohled do kraje.
Kristýnka
Ještě jednou fotečka s borůvkami, kde je zaostřeno i na Kristýnku.
Kristýnka
Ve sluníčku jí krásně září vlásky, je jak Zlatovláska.
Kristýnka
Za Kristýnkou v dálce je vidět rozhledna Hlavatice. Je tam udělaný takový "rozhledník". Já tam na horu vůbec nechodím, protože trpím závratí a sama s dětmi bych se tam neodvážila už vůbec.
Kristýnka
Nakonec jsme do "lomu" došli. Myslela jsem, že by jsme i tam mohli udělat nějakou fotečku, ale motalo se tam plno lidí, tak jsem si to rozmyslela.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém