Milan

Panák Milan "Baroš"
Milana jsem objevila náhodou, když jsme jeli s dětma z Mladé Boleslavi. Bylo to ten den, kdy jsme tam jeli pro Kaylu. Byl to moc krásný slunný den a bylo škoda jet hned domů. Na dálnici z Mladé Boleslavi do Turnova, je po pravé straně čekadlo se zaparkovaným letadlem. Dříve byla v letadle restaurace, nyní je postavená budka s občerstvením vedle. Pokaždé, když jsme jeli do Boleslavi, slibovali jsme dětem, že se jednou u letadla zastavíme. Bohužel, zpět jezdíváme tak dlouho, že už nemáme čas se někde stavovat. Tentokrát jsme se tam zastavili, u letadla jsme si dali zmrzku a šli se podívat dovnitř. Nyní je v letadle bar a něco jako prodej suvenýrů. No a tam, jsem narazila na Milana. Věděla jsem, že to je obyčejný panák, ale bezvadně pohyblivý panák.

Milan


Na zadní straně je štítek, kde je psáno, že se jedná o panáka Milana "Baroše". Tak jsem mu jeho jméno nechala.
Milan


Milan

Klouby jsou perfektní pro fotbalistu, sice barevně nestejné, ale za 229,- Kč dobrý. Milana jsem kupovala hlavně kvůli těm kloubům. Myslela jsem, že by jsme ho mohly použít jako dárce, ale moc dlouho jsme čekaly. Už jsme si na něj tak zvykly, že jsme nedokázaly změnu s Ludvíkem vstřebat, tak jsme je zase vrátily zpět. Teď chudákovi Ludvíkovi hlava padá, Milan dopadl lépe, ten je jen trochu od lepidla.
Milan


Milan


Milan


Milan


Milan


Milan

Jako správný fotbalista, má hned k sobě modelku.
Milan

Sice vypadá o něco mladší, než jeho přítelkyně, ale Rosický také vypadal jako ucho vedle Kocurové.
Hlavně, že má naditou peněženku.
Milan

I Milana jsme vzali ven na vzduch.
Milan


Milan

Trochu romantiky na zahrádce.
Milan

"Teda Milane, kam mi to koukáš?"
Milan

"No přeci do výstřihu. Kočko."
Milan


Milan


Milan

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém