Barbiini přátelé

U Vandy jsme se trochu zamýšleli nad tím, komu vlastně patří jméno Ryan. Ona tak pojmenovala Sportyho a já jsem nevědomky, dala toto jméno Hottiemu. Nicméně, Lubo se ve svém infokoutku o Kenovi jménem Ryan také zmiňoval. Nakonec jsme si mysleli, že nejspíš patří novému Kenovi z BB2. Nebyli jsme vůbec daleko. Rozluštění přišlo včera, kdy jsem si prohlížela s Adriankou její nový časopis Barbie. Je tam článek "Barbiini přátelé", kde je i náš Ryan.
Bohužel nemám scener, tak jsem to prostě vyfotila foťákem. Za kvalitu se strašně moc omlouvám. Tady vám je všechny vkládám:
Jo, protože bylo celý den ošklivo, musela jsem fotit s bleskem, tak barvy jsou trochu zkreslené.


Tereza
Tady má moc rezavé vlasy, v časopise jsou hnědé.


Nikki
V časopise má vlasy tmavší.


Raquelle


Summer
V časopise má vlasy trochu světlejší.


Ken


Ryan
V časopise má vlasy spíše tmavě hnědé.


Steven


Berte prosím, tento článek pouze jako informativní.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém