T.J. - Virginie

the Dynamite Girls - Boogie Beach - T.J.  - 2009
 Integrity Toys Inc.
LE 300 ks

Virginie


Ráda bych Vám představila T.J. - Virginii, moji úplně první panenku od firmy Integrity Toys. Patří do řady the Dynamite Girls, Boogie Beach, rok výroby 2009. Jsem na ni strašně pyšná, protože je nádherná. Zřejmě její krása a kouzlo mě uhranuly na tolik, že jsem upustila od hledání panáka Tonneráka a objednala si raději ji. Byl to můj první obchod na ebay, ačkoliv jsem zaregistrovaná už od zimy. No a všechno bylo v tomto případě bez problému. Tedy, pominu-li pošťačku, která doručila mé balíčky sousedce a ani ji nenapadlo překontrolovat si jméno a adresu příjemce. Naštěstí, vše dobře dopadlo. Dcerka sousedky si toho hned všimla a ještě nerozbalené, mi je donesla. Objednávala jsem v době, kdy byl velice výhodný kurz,  tak jsem si vybrala ještě jednu panenku, když už jsem musela dát tolik za poštovné. Tu jsem slíbila Adriance. Jak už jsem se zmínila dříve, panenky jsem dostala od manžela jako dárek k narozeninám. Od nás dostala nové jméno Virginie, ale domácky jí budeme říkat Ginny.

Ginny ještě v krabičce.
TJ - Virginie

Panenka je dost tmavá - trochu mě to překvapilo, i když jsem s tím počítala.
TJ - Virginie

Krásně mi kvetou mečíky. To bych nebyla já, abych s nimi panenku nevyfotila.
TJ - Virginie


TJ - Virginie

Tato T.J. má nádherné dlouhé vlasy.
TJ - Virginie

Na sobě měla panenka, tak jako všechny z řady Boogie Beach, jednodílné plavky a přes ně bundičku. Pantoflíčky měla zabalené zvlášť. 
TJ - Virginie

Udělala jsem pár fotek hodně zblíska, aby jste se mohly také pokochat její krásou.
TJ - Virginie


TJ - Virginie


TJ - Virginie

T.J. měla u sebe jako příslušenství naušničky, náramek, čelenku (tu ji asi nikdy nedám), brýle, průhlednou plážovou tašku, gramofonové desky a jakoby časopis. Naušničky jsem jí hned nandala. Někdy dělají neplechu - jako třeba v tomto případě.  
TJ - Virginie

Bohužel levandule mi už dávno odkvetly, ale teď mi nádherně kvetou vřesy. Takže tady je série fotek s vřesy.
TJ - Virginie


TJ - Virginie


TJ - Virginie


TJ - Virginie


TJ - Virginie


TJ - Virginie


TJ - Virginie


TJ - Virginie

Tady je Ginny v celé své kráse.
TJ - Virginie

Našly jsme na zahrádce pozdně vykvetlý "študenťák". Ginny trvala na tom, že se s ním chce vyfotit, nemohla jsem odmítnout.
TJ - Virginie


TJ - Virginie


TJ - Virginie


TJ - Virginie


Ještě jsem zapomněla vložit promo fotky - jsou to oficiální fotky z internetu.
Dynamite Girls Boogie Beach


T.J.


T.J.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém