Dotaz - Shin mang

Tento dotaz se týká ohledně nákupu na ebay, respektive jednoho prodejce.
Mám vyhlednutého panáčka od IT u jednoho prodejce z Jižní Korey, prodejce se jmenuje Shin-mang. Nemáte někdo zkušenost s tímto prodejcem? Čekám totiž, až spadne dolar co nejníž abych za panáčka dala co nejméně, ale mám trošku obavu z té Jižní Korey. Sice prodejce má 100% positive feedback, ale stejně jakákoliv osobní zkušenost, je pro mě hodnotnější.
Děkuju. Jitka


To je ten fešák, o kterého mi jde. Hrozně se mi líbí a vím, že i kdybych si koupila jakéhokoliv jiného levnějšího, stejně bych nebyla spokojená, dokud bych si nepořídila tohoto. Takže jsem se smířila s tím, že ty hrozný (pro mě nezaměstnanou ženu) peníze za něj dám a vlastně ušetřím.  Teda, musela jsem slíbit, že ho budu mít až k vánocům. Takže mám ještě čas, ale pak na něj už nebudou peníze. Září je ve znamení placení koníčků a kurzů. No a v říjnu už se pomalu šetří na vánoce a začínají se kupovat dárky, hlavně pro děti a celou naši rodinu. Takže bych raději panáčka měla už doma.  


Pierre

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém