Všude dobře, doma nejlíp

Tak jsme zpět! Dovolenou v Itálii jsme si nádherně užili. Děti se pěkně opálily a my s manželem jsme přibrali snad 5 kilo, jak tam výborně vařili a my se cpali.  Zkoušela jsem brát i panenky na pláž a někdy se mi povedlo je i vyfotit. Ještě jsem ty fotky pořádně neviděla, tak snad něco bude použitelné, abych se o ně mohla podělit i s vámi. Ani snad nebudu psát, jak na mě všichni nechápavě koukali, když jsem panenky na pláži fotila.
Po cestě zpět z Itálie jsme měli naplánovanou ještě tří denní zastavku u rozvětvené rodiny na Slovensku. Tentokrát jsme navštěvovali pouze manželovi příbuzné a že jich opravdu není málo. 
Teď už jsme konečně doma a budeme si vzpomínat na krásnou dovolenou. Jak se říká: "Všude dobře, doma nejlíp". 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém