Lola

Barbie Fashion Fever "I'm in love with rock'n'roll" 2008
Tato panenka k nám přišla tak nějak neplánovaně. Jak už jsem psala u Aniky, tu jsme si pořídily jako tělíčko pro Růženku. No a tuto panenku jsme vzaly s ní, protože byla také zlevněná a tak se nám to vyplatilo, když už jsme musely platit poštovné. Patří do řady Fashion Fever 2008.
Nejdříve se mi líbila více jak Anika, ale teď mám pocity opačné. Tím melírkem je hrozně typická a strašně vyhraněná, tudíž se i velmi špatně kombinuje a jen tak něco jí nesedí.



Ještě nevybalená v krabičce. Dříve Adrianku hrozně rozčilovalo mé focení panenek v krabičkách. Chtěla si s nimi už dávno hrát a já stále fotila a fotila. Ale pomalu se to začíná obracet a už jsem ji chudáka taky tak zblbla, že mě už sama posílá udělat fotky před vybalením.

Bez vrchního obalu. Já mám hrozně ráda tyhle blyštivé papíry - tady se projevuje mé hvězdné znamení (lev).


A tady opět pár fotek ze zahrádky. Tato byla pořízená ještě z kraje jara, kdy k nám panenka přišla. Ty boty ji dělají strašně vysokou.

Tuto fotku jsem vložila spíše pro zasmání. Je to totiž má typická větrová úprava. Bydlíme v kopci, tudíž tady téměř pořád fouká a "nastylovat" panenku není jen tak.

Fotečka s levandulí nesmí chybět. Když jsem je před třemi roky sázela, byly to malinké sazeničky. Teď to jsou pořádné trsy.


Od minule, co jsem fotila Cami - Taylor pouze s jednou vykvetlou kytičkou, tak už jich vykvetlo více. Jak je ale patrné, Lole jejich přítomnost zrovna moc nesluší.

No a oleandr jako pozadí pro Lolu je snad ještě horší. Ale krásně mi kvete, tak se s ním Lola trochu pochlubí.


Lola trochu zahradničí. Tento malý oleandr jsem si přivezla před dvěma lety z Itálie jako větvičku. Vloni krásně kvetl, ale asi před 14-ti dny se mu něco přihodilo a musela jsem ho zastříhnout. Zřejmě ještě nechtěl zahynout, tak zase krásně obrazil. Teď vypadá mnohem lépe, než předtím.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém