Cami - Taylor

Tonner Cami Basic - Blonde 2010
Konečně jsem se také dočkala. Dneska mi přišla moje dlouho očekávaná Tonnerka.
Panenka byla vyrobená na zakázku v jedné výrobní řadě. Jestli se nepletu, tak jsem ji objednávala už v únoru. Panenka je z kolekce Cami&Jon, s tělem Antoinette. Tato je blondýnka, dále je ještě tmavovláska a rusovláska.

Taylor

Už když jsem ji objednávala, tak se i manželovi líbila. Hrozně mu připomínala jeho oblíbenou zpěvačku Taylor Swift. Ještě jsme ji neměly doma a už jsme věděly, že jí budeme říkat Taylor. 
Taylor

Zatím ji mám ještě v krabičce, protože bych ji měla dostat až k narozeninám, které mám až v srpnu. Mám ale trochu obavu, že do srpna to nevydržím a vyndám ji už dříve.
Taylor


Taylor


Tady jsou oficiální fota z internetu. Naše Cami má spodní prádlo dozelena a toto je spíše šedé.
Taylor

Jen pro srovnání sem dávám i fotky Cami - brunetky
Taylor

a Cami - rusovlásky.
Taylor

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém