Cami - Taylor venku na zahradě

Tak jsem to nevydržela a vybalila jsem panenku na focení už teď. Momentálně mi krásně kvetou na zahrádce karafiátky a jiné kytičky, které jsou bezvadné jako pozadí a které v srpnu budou už dávno odkvetlé.

Taylor

Také jsem chtěla vědět, jak vypadá panenka z různých úhlů a jak je fotogenická.
Taylor


Taylor

Panence trochu utíkají oči a pohled zepředu ji zrovna moc nesvědčí.
Taylor

Ale co je na ní úžasné, jsou ty její vlasy. Asi proto, jsem po ní tak toužila (opět se projevila moje úchylka na dlouhé vlasy). 
Taylor

To je jediná fotka (asi z 200), kde se mi podařilo ji vyfotit, aby se dívala jakoby mým směrem.
Její běžný pohled je spíše někam do dálky.
Taylor


Taylor

Nemohla jsem se rozhodnout, kterou fotku vybrat, tak jich je tady podobných víc.
Taylor


Taylor


Taylor


Taylor


Taylor

Tato kytička ten den poprvé vykvetla. Ani nevím, jak se jmenuje. Vloni jsem ji společně s dalšími vysela a letos to všechno pěkně kvete.Taylor


Taylor

Taylor má ten bezvadný kolenní kloub, tak může vytočit koleno do strany. 
Může tedy sedět jako frajerka .
Taylor

Tady jsem jí zkusila dát vlasy trochu nahoru a je až neuvěřitelné, jak jí to změní.
Taylor


Taylor

Vilíček mi pomáhal s focením a také chtěl mít fotečku s "krásnou tonnerkou". Okolo domu nosí tepláky po ségře.
Taylor

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém