Anika

Barbie Fashion Fever 2008
I přes to, že tato panenka je už z roku 2008, my jsme si ji koupily nedávno. Byla v jednom internetovém obchodě za moc dobrou cenu. Chtěla jsem ji jako dárkyni pro Růženku, když to s Natali nedopadlo. Poměrně dlouhou dobu jsem byla opravdu přesvědčená, že jí tu hlavu sundáme. Ale při focení jsme s Adriankou zjistily, že je naprosto úžasná. Nemá ten "zubatý úsměv" a je taková sofistikovaná. Hrozně jí sedí elegantní věci. No tak jsme si ji nechaly a jsme za to opravdu rády.


Anika ještě v krabičce.

Kupovaly jsme ji společně s touto Fashion Fever. Tu, si ale představíme příště.
Aniku jsme si pořídily na jaře, tato fotka je ještě z jeho počátku.

Když jsme si připravovala fotky pro tuto reportáž, zjistila jsem, že vlastně žádné pořádné nemám. Tak jsem vzala Aniku na zahrádku a nadělala plno pěkných fotek,
na kterých se vám představí.







Anika ve společnosti červeneného japonského javoru.









Už mi vykvetly levandule. Nejen že krásně vypadají, ale i krásně voní.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém